Ön egy archívumban található cikket olvas.
x

Ügyfélélmény – 2018

Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum
Téma: Szeresd az ügyfeledet!
2018-10-03 09:00 - 2018-10-03 16:30

A cél nem változik. Csak annak elérési útvonala. Az üzleti eredmény növeléséhez vezető út kiindulópontja ma nem lehet más, mint az ügyfélélmény növelése. 

Kikerülhetetlen trendek

  • A közeljövő versenyképességet meghatározó tényezője a felhasználói élmény!
  • A digitális alapon integrált reklámozási, ügyfélkapcsolati lánc a nyerő.
  • Az online és offline ügyfélcsatornák egymásba nyitása hozza ma a legnagyobb sikert!
  • A vásárló követésének legeredményesebb módja az összes ügyfélszolgálati csatorna mátrix-szerű összekötése, kommunikációja, adatgyűjtése.
  • Korosztályokként más-más módszerrel, de az áruval történő személyes találkozás igénye minden ügyfélnél közös.
  • A cél marad: Felhasználói élmény növelése – ebből eredő lojalitás kialakulása – üzleti eredmény növekedése.

Kiknek hasznos?

Várjuk az ügyfélközpontúság fontosságát felismerő cégek vezetőit, akik meg szeretnék ismerni a legújabb, azonnal hasznosítható gondolkodásmódot, technikákat, módszereket. Mert tudják, hogy ez a versenyképesség megőrzésének kulcsa. 

Kiemelt témák

  • Trendek 2018. Élményszerzés technológiai alapon?
  • Az új generációs ügyfélélmény.
  • Az igazi törődés magasiskolája. A valódi a személyes odafigyelés.
  • Ügyfelekre figyelésben a kkv-k a multiknál jobban teljesítenek. Közvetlen, gyors tapasztalás.
  • Az ügyfélélmény az új marketing! Mindent átható, új szemléletmód.
  • Social media. Használati útmutató a korosztályok megszólításához és megtartásához.
  • Többcsatornás (multichanel) értékesítés. Minden csatornán másként?
  • Omnichanel. A vásárló csatornák közötti szabadon átjárásának előnyei.  
  • A vásárló szereti megérinteni az árut. Új divat: offline és online vevőkapcsolat együtt.
  • Ügyfelekről adatok szerzése, elemzése. E nélkül nem megy!
  • 2 az 1-ben. Személyes márka és ügyfélélmény-növelés egyszerre.
  • Vevőket vagy rajongókat szeretnél? Emeld az ügyfélélményt cégstratégiai szintre!
  • Hibamentes ügyfélkezeléshez folyamatszervezés.  
  • A B2B ügyfélkezelés legfontosabb alapja a bizalom kialakítása. Nélkülözhetetlen elemek.
  • Értékteremtés az ügyfelek számára a tőlük kapott adatokkal.
  • Kapcsoljunk robotpilóta üzemmódra! Merjünk chatbotot használni!  
  • A hosszú távú elkötelezettség elérésének praktikái.
  • Kell a személyes kapcsolat? Barátság, figyelem, tisztelet és még mi?
  • A sikeres hibaelhárítás. Panaszkezelés.
  • Proaktivitás. A ki nem mondott ügyfélelvárások is teljesítve!  
  • Adj mindig többet, kiegészítő szolgáltatást! A kiszolgálás apró gesztusai.
  • Az ügyfelek elégedettségéről folyamatosan győződjünk meg. Mérés!  
  • Az értékesítők személyes ügyfélkezelésre, „szeretetre” képzése. Az igazi törődés magasiskolája.
  • Az imádat tárgyai. Kellenek az ügyfélkötődéshez sztárok, véleményvezérek?  

Felkért előadók

Bíró Nóra (MOST), Huszics György (DIMSZ), Jagodics Tamás (Cégmenedzser), Kelemen Viktor (Bureau Veritas Hungary), Kovács Viktor Zoltán (K&H Bank), Kováts Péter (G2Mglobal), Mózes István (ClientFirst), Rajz Gabriella (Shoprenter), dr. Serényi János (Értéktrend), Szabó Csaba (Develor), Varró Norbert (Resultator), Vavrek Balázs (Kreatív Kontroll), Vida-Gősi Bernadett (Opten) és még sokan mások… 

Részletes program és jelentkezés a Piac és Profit honlapján.

Ügyfélélmény – 2018
Nem tagunk még?
Regisztráció
x