A cél nem változik. Csak annak elérési útvonala. Az üzleti eredmény növeléséhez vezető út kiindulópontja ma nem lehet más, mint az ügyfélélmény növelése.
Kikerülhetetlen trendek
-
A közeljövő versenyképességet meghatározó tényezője a felhasználói élmény!
-
A digitális alapon integrált reklámozási, ügyfélkapcsolati lánc a nyerő.
-
Az online és offline ügyfélcsatornák egymásba nyitása hozza ma a legnagyobb sikert!
-
A vásárló követésének legeredményesebb módja az összes ügyfélszolgálati csatorna mátrix-szerű összekötése, kommunikációja, adatgyűjtése.
-
Korosztályokként más-más módszerrel, de az áruval történő személyes találkozás igénye minden ügyfélnél közös.
-
A cél marad: Felhasználói élmény növelése – ebből eredő lojalitás kialakulása – üzleti eredmény növekedése.
Kiknek hasznos?
Várjuk az ügyfélközpontúság fontosságát felismerő cégek vezetőit, akik meg szeretnék ismerni a legújabb, azonnal hasznosítható gondolkodásmódot, technikákat, módszereket. Mert tudják, hogy ez a versenyképesség megőrzésének kulcsa.
Kiemelt témák
-
Trendek 2018. Élményszerzés technológiai alapon?
-
Az új generációs ügyfélélmény.
-
Az igazi törődés magasiskolája. A valódi a személyes odafigyelés.
-
Ügyfelekre figyelésben a kkv-k a multiknál jobban teljesítenek. Közvetlen, gyors tapasztalás.
-
Az ügyfélélmény az új marketing! Mindent átható, új szemléletmód.
-
Social media. Használati útmutató a korosztályok megszólításához és megtartásához.
-
Többcsatornás (multichanel) értékesítés. Minden csatornán másként?
-
Omnichanel. A vásárló csatornák közötti szabadon átjárásának előnyei.
-
A vásárló szereti megérinteni az árut. Új divat: offline és online vevőkapcsolat együtt.
-
Ügyfelekről adatok szerzése, elemzése. E nélkül nem megy!
-
2 az 1-ben. Személyes márka és ügyfélélmény-növelés egyszerre.
-
Vevőket vagy rajongókat szeretnél? Emeld az ügyfélélményt cégstratégiai szintre!
-
Hibamentes ügyfélkezeléshez folyamatszervezés.
-
A B2B ügyfélkezelés legfontosabb alapja a bizalom kialakítása. Nélkülözhetetlen elemek.
-
Értékteremtés az ügyfelek számára a tőlük kapott adatokkal.
-
Kapcsoljunk robotpilóta üzemmódra! Merjünk chatbotot használni!
-
A hosszú távú elkötelezettség elérésének praktikái.
-
Kell a személyes kapcsolat? Barátság, figyelem, tisztelet és még mi?
-
A sikeres hibaelhárítás. Panaszkezelés.
-
Proaktivitás. A ki nem mondott ügyfélelvárások is teljesítve!
-
Adj mindig többet, kiegészítő szolgáltatást! A kiszolgálás apró gesztusai.
-
Az ügyfelek elégedettségéről folyamatosan győződjünk meg. Mérés!
-
Az értékesítők személyes ügyfélkezelésre, „szeretetre” képzése. Az igazi törődés magasiskolája.
-
Az imádat tárgyai. Kellenek az ügyfélkötődéshez sztárok, véleményvezérek?
Felkért előadók
Bíró Nóra (MOST), Huszics György (DIMSZ), Jagodics Tamás (Cégmenedzser), Kelemen Viktor (Bureau Veritas Hungary), Kovács Viktor Zoltán (K&H Bank), Kováts Péter (G2Mglobal), Mózes István (ClientFirst), Rajz Gabriella (Shoprenter), dr. Serényi János (Értéktrend), Szabó Csaba (Develor), Varró Norbert (Resultator), Vavrek Balázs (Kreatív Kontroll), Vida-Gősi Bernadett (Opten) és még sokan mások…
Részletes program és jelentkezés a Piac és Profit honlapján.